środa, 12 czerwca 2019

minimalistyczna okazjonalna kartka z resztek

witajcie!


czy macie w swoich szufladach kolekcje resztek sznureczków, przydasi, perełek, wycinanek i innych bzdetków? Ja mam...część z nich, i to spora, pochodzi z odzysku: z popsutych kartek, niewykorzystanych w całości materiałów, końcówek wstążek...

Postanowiłam wykorzystywać część z nich w nowych, mini kompozycjach
i oto jedna z prac:



W tej pracy wykorzystałam ścinek koronki i kawałek tekturki odłamany z innej (choć jakiej to nie wiem), kompozycji. Maleńka kuleczka mchu chrobotka to także odpad-podobnie jak resztka sznurka za mała na "dorosłą" kompozycję...A skąd wzięłam perełkowe guziczki...żebym to ja sama wiedziała...Z pewnością pochodzą z odzysku, podobnie jak cekiny.

Pracę zgłaszam na wyzwanie";

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-cos-nowego-ze-starego.html

wish me luck!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz