niedziela, 9 czerwca 2019

Ślubna kartka w fioletach

Witajcie
na grupie Lemoncrafterów pojawiło się wyzwanie:

postanowilam i ja do niego dołączyć. A że ostatnio miłością wielką kocham fiolety-tak mnie naszło-to i kartka jest w tych nietypowych, jak dla mnie, kolorach...



Jak widzicie użyłam papieru z zestawu Violet Silence


który uzupełniłam wyciętymi kwiatami i listkami z arkusza Vintage Time 017




Ważnym elementem, na którym opiera się cała kompozycja, jest klatka dla ptaków.


Tutaj w roli głównej klatka doodle od Papelii
Znajdziecie na kartce też kawałki ozdobnych gałązek Lidia...są bardzo, bardzo delikatne i doskonale pasują do szuszków.


Jeśli dodacie do tego wstążki gnieciuchy, koronki, motyle, badylki i sizal-to otrzymacie podobny efekt do tego poniżej.



Mam nadzieję, że kartka zarówno Wam, jak i Państwu Młodym się spodoba.

pozdrawiam serdecznie

Wasza

Ewa

pasjEwy

4 komentarze:

  1. Jest prześliczna!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka. . Pozdrawiam lemonkowo i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters

    OdpowiedzUsuń