czwartek, 13 czerwca 2019

kartka okazjonalna w jaskrawych barwach

witajcie

na blogu Szuflady pojawiło się wyzwanie "w jaskrawych barwach" co zainspirowało mnie do zgłoszenia ponizszej pracy.


Zwykle nie łączę fioletu z różem i nie przełamuję złotem...jest to dla mnie zupełnie nowe odkrycie!

pracę zgłaszam na wyzwanie:

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-goscinnej-projektantki-czerwca.html?showComment=1560455125902#c2793877553390053787




Musicie przyznać, że kolory aż biją po oczach...a więc taki jest mój pomysł na jaskrawość;-)
wykorzystałam papiery Lemoncraftu i resztki tekturek Papalia




trzymacie za mnie kciuki? pozdrawiam Was gorąco

ep

2 komentarze:

  1. Piękna kartka :) Super połączenie jaskrawych kolorów ze złotem.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń