środa, 18 marca 2020

Głosowanie pierwszego konkursu

Dziewczynki

otrzymałam 11 prac konkursowych, które ponumerowałam od 1 do 11

głosujemy tak:

1. każda ma 1 głos niezależnie od tego, ile prac przysłała
2. głosować może każdy, kto jest w grupie na messengerze-Nasza Galeria-warsztaty ...
3. proszę nie glosować na swoją pracę;-) ale oddać głos na najbardziej podobającą się pracę koleżanek.
4. w informacji do mnie-sms, mail, messenger-proszę wpiszcie : numer 33 wygrywa (oczysicie od 1 do 11),
Czekam do piątku do godziny 18 na wasze glosy
Następnie zliczam i podaję wynik!

ps

zdjęcia trochę poprawiłam
mam nadzieję, ze uwzględniłam wszystkie-jeśli coś nie tak,p roszę o info w wiadomości prywatnej

ponadto

jestem ciekawa, czy zgadniecie czyja ktora praca?

no to zaczynamy

NUMER 1- ZACZYNAMY ZAJACZKIEM


NUMER 2 KARTKA SLUBNA



NUMER 3 PRZEPIEKNA KOMUNIJNA


NUMER 4 ZŁOTY ŚLUB


NUMER 5 WIOSENNA ZIELEŃ WIELKANOCNA Z BARANKIEM



NUMER 6 ŚLUB NA FIOLETOWYM TLE


NUMER 7 CUDOWNOŚCI NA CIEMNYM TLE


NUMER 8 ŚWIĄTECZNIE NA ZIELONO Z BADYLKAMI


NUMER 9 ŚWIĄTECZNA KOMPOZYCJA Z KWIATAMI


NR 10 ANIOŁEK PO RAZ KOLEJNY-TYM RAZEM ZAPRASZA


NUMER 11 -ŚLUB I MIŁOŚĆ



Piękne prace, prawda? wybór będzie trudny, wcale Wam nie zazdroszczę;-)

całusy

ep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz