niedziela, 22 marca 2020

koci exploding box z paputkami szczęścia

Dla sklepu Craft O'Clock przygotowałam exploding box z najnowszych papierów, to jest kolekcji Paws of Happiness

Oto on:




















info o kolekcji i pracach moich zdolnych koleżanek znajdziecie tu:

Sklep Craft O' Clock

a oto opis:

Kiedy zobaczyłam kolekcję PAWS OFF HAPPINESS oszalałam z radości. To kolekcja z malutkimi, zadziornym kociakami, która kochałam także w poprzednim wydaniu. (My cat friend). Zdecydowałam się w swojej pracy na bazowanie na dwóch kolorach-szarych i błękitnym, tak aby jak najlepiej wyeksponować wycięte z dodatkowego arkusza kotki. Ponieważ są ogromnie słodkie, to exploding box, który stworzyłam nie wymagał zbyt wielu dodatkowych dekoracji-ot dwie kieszonki i napisy. A że kolekcja jest ewidentnie kocia, to w środku pudełka postawiłam drapak dla kotów. Mam nadzieję, że kiedy siedzą zamknięte w środku dobrze się nim bawią...no a na pewno ostrzą pazurki. Miałam ogromną przyjemność w czasie tworzenia mojej pracy i mam nadzieję, że i was papierowe igraszki kociaków zachęcą do stworzenia radosnych, optymistycznych, scrapowych dzieł!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz