niedziela, 18 czerwca 2017

ALBUM-SPACER PO LESIE-WYZWANIE SZUFLADY

ALBUM-SPACER PO LESIE-WYZWANIE SZUFLADY

Miły tytuł, prawda? postanowiłam więc stworzyć coś równie miłego i tak powstał mój zielony albumik.



umieściłam w nim wszystko, co kojarzy mi się z lasem-a więc i grzyby i zwierzaki i drzewa i chrząszcze...dominuje oczywiście kolor zielony. Spójrzcie, jak wygląda w środku:






pojawia się oczywiście kilka wróżek i elfów oraz krasnal-a dla przekory-wieloryb z cudnym hasłem "relax"-no bo gdzie indziej, jak nie w lesie?

i jeszcze okładka z przodu i z tyłu:






Furtka, opleciona winoroślą, ma przypominać, że wejście do zaczarowanego lasu jest tuż za rogiem;-)


 a hasło przewodnie albumiku zawisło na jednej z chorągiewek...

prace zgłaszam:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/06/czerwcowe-wyzwanie-goscinnej.html


wish me luck!


3 komentarze:

  1. Fantastyczne prace, albumik jest prześliczny. Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny album:) Bardzo leśny i radosny:) Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu w Szufladzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń