wtorek, 20 czerwca 2017

KARTKI URODZINOWE-WYZWANIE DIABELSKIEGO MŁYNA-LIFT KARTKI ZIELONEJ PAPIERÓWKI

KARTKI URODZINOWE-WYZWANIE DIABELSKIEGO MŁYNA-LIFT KARTKI ZIELONEJ PAPIERÓWKI

Lubię liftować kartki, brać na warsztat czyjś pomysł, ideę i przerabiać "po swojemu". Dlatego tez postanowiłam przypatrzeć się i przerobić pracę Zielonej Papierówki-cudną, dziecięcą, radosną...





starałam się wykorzystać bajkowy i świąteczny zarazem charakter pracy-moja kartka także jest urodzinowa....Uwielbiam też patent z ramką, która zostaje po wycięciu wzoru wykrojnikiem i którą można wykorzystać:-)





Stempelek to oczywiście Gorjusska firmy Santoro, pomalowana kredkami akwarelowymi roztartymi wodą....Zaprasza nas do swojego gościnnego domku:-)

Mam nadzieję, że mój lift przypadnie Wam do gustu-ja w każdym razie miałam mnóstwo radości przy jego tworzeniu!
Pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2017/06/lift-kartki-zielonej-papierowki.html



2 komentarze:

  1. Super! Cieszę się, że została wykorzystana ramka po wycięciu wykrojnikiem :) Dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemność po mojej stronie:-)

    OdpowiedzUsuń