środa, 21 czerwca 2017

KARTKA OKAZJONALNA-WYZWANIE SnipArt-PRZEZ RÓŻOWE OKULARY

KARTKA OKAZJONALNA-WYZWANIE SnipArt-PRZEZ RÓŻOWE OKULARY

Na to wyzwanie powstała praca:



Trudno o bardziej optymistyczny kolor niż różowy-dlatego też mój elf nosi różową sukienkę i ma wpięte we włosy różowe kwiaty...aby podkreślić urodę detali wyciętego stempelka ScrapBerrys dołożyłam glossy-przez co część postaci stała się wypukła. Mój elf na tle księżyca znajduje kwiat paproci-i niesie go w dłoniach po całym świecie, poszukując właściwej osoby, dla której jest (tak jak i moja kartka) przeznaczony...Uśmiecha się - więc pewnie ma juz kogoś na myśli;-)



pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-28-challenge-28.html


życzcie mnie i mojemu elfowi szczęścia....




3 komentarze:

  1. Piękna praca! Taka subtelna! Dziekujemy za zabawę ze SnipArt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt,pozdrawiam Gosia*

    OdpowiedzUsuń