niedziela, 18 czerwca 2017

KARTKA ŚLUBNA-WYZWANIE ART PIASKOWNICA-W STYLU SHABY CHIC

KARTKA ŚLUBNA-WYZWANIE ART PIASKOWNICA-W STYLU SHABY CHIC

Na to wyzwanie przygotowałam taką pracę:




starałam się umieścić wszystkie elementy stylu: koronki, złocenia, pastelowe róże, perełki i nawet efekt postarzenia-moje liście mają oszronione brzegi...
Praca jest "bogata"-pojawia się tu nawet zegar "malowany" na pergaminie.


mam nadzieję, ze spodoba się Wam tak jak i mi...
pracę zgłaszam na:




28.06.2017

ta kartka zdobyła wyróżnienie w wyzwaniu:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/06/style-shabby-chic-wyniki.html


3 komentarze:

  1. Super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna, lśniąca kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń