czwartek, 22 czerwca 2017

KARTKA OKAZJONALNA-BLOG SKLEPU INTERNETOWEGO SKLEPIK GOSI-WYZWANIE MONOCHROMATYCZNIE

KARTKA OKAZJONALNA-BLOG SKLEPU INTERNETOWEGO SKLEPIK GOSI-WYZWANIE MONOCHROMATYCZNIE


Monochromatycznie to wcale nie jest tak  łatwo-zawsze mam problem, jak utrzymać się w palecie kolorów?

Ponadto: czy biel i czerń są kolorem? (no ale na to pytanie odpowiedziała mi jedna z projektantek pokazując swoją białą kartkę)

postanowiłam więc iść za jej przykładem i wykonałam kartkę w bieli -ale tym razem męską, mimo że z kwiatkiem-takie oto maleńkie przymrużenie oka;-)


kartka wykonana jest z białych papierów w czarny deseń i ma białe dodatki-tym razem-wyjątkowo-pomalowałam na biało nawet tekturkę...Ma też oczywiście białe kropki z perełek w płynie i białą wstążkę-też w kropki. I to białe:-)


Żeby solenizant/jubilat lepiej "widział" o co chodzi, kartka ma "okienko" wypełnione kalką techniczną, na której przy pomocy stempla, przezroczystego tuszu, nagrzewnicy i pudru do embossingu naniosłam wzór zegara. Całość zwieńcza maleńki melonik z kwiatuszkiem-oczywiście białym.



pracę zgłaszam na:



2 komentarze:

  1. Piękna. Biel i czerń jak zawsze eleganckie.
    Dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, przyjemność po mojej stronie!

    OdpowiedzUsuń