piątek, 30 czerwca 2017

WAKACYJNY EXPLODING BOX-WYZWANIE IKROPKA-SUMMER MOODBOARD

WAKACYJNY EXPLODING BOX-WYZWANIE IKROPKA-SUMMER MOODBOARD

tym razem zgłaszam pracę, która kojarzy mi się z plażą, słońcem, przygodą-i odkrywaniem skarbów.
Przeznaczona jest dla 7-letniego chłopca, nie mogło więc zabraknąć piratów, rekinów i innych korsarskich elementów;-)
Zresztą-zobaczcie sami:










Do wykonania pracy użyłam ScrapBerrysowych papierów i sklejkowych ozdób ze sklepu Eko-deco-do tej morskiej kolekcji są idealne!!!. Skrzynię na skarby wykonałam z tektury i okleiłam papierem w kontrastowym kolorze-podobnie pudełeczko na zewnątrz jest ciemniejsze tak, żeby nikt się nie spodziewał jakie skarby skrywa...

pracę zgłaszam na wyzwanie:


http://pracownia-i-kropka.blogspot.ie/2017/06/wyzwanie-challenge-46-summer-moodboard.html

5 komentarzy:

  1. Piękne pudełko. Bardzo podoba mi się pomysł z kufrem wewnątrz pudełka. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny wesoly box:) Mam nadzieje, ze to GoatBox, of course;))) hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny box, bardzo optymistyczny, w sam raz dla małego pirata :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  4. so fresh and bright! ))) Thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń