środa, 14 czerwca 2017

KARTKA OKAZJONALNA-ARBUZOWA Z TEKTURKĄ MISZ MASZ

KARTKA OKAZJONALNA-
ARBUZOWA Z TEKTURKĄ

znalazłam takie wyzwanie, w którym zainteresował mnie moodboard:




mój ulubiony owoc na tą gorącą porę roku....ale w kartkach-wcale nie taki oczywisty

więc usiadłyśmy z Mariką i powstały dwie prace-oto moja:



żałuję, że zdjęcia nie oddają kolorów w pełni-w rzeczywistości dużo mocniej kolory "biją po oczach"






pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://klub-tworczych-mam.blogspot.ie/2017/06/wyzwanie-kolorystyczne-kolory-soczyste.html?m=1

4 komentarze:

  1. Sliczna, dziekujemy za wzięcie udzialu w zabawie KTM ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, dzięki za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka. Dziękujemy za udział w zabawie na blogu KTM.

    OdpowiedzUsuń