poniedziałek, 19 czerwca 2017

KARTKA OKAZJONALNA-WYZWANIE BLOOMCRAFT

KARTKA OKAZJONALNA-WYZWANIE BLOOMCRAFT

Na jednym z moich ulubionych blogów pojawiło się wyzwanie : "Dziękuję Ci"

tak się składa, że nie miałam okazji wręczyć mojej mamie kartki na dzień matki, z powodu jej nieobecności. Postanowiłam więc nadrobić i przygotowałam pracę:


Chciałam jej podziękować za to, że po prostu jest, że mogę jej słuchać, patrzeć na nią, cieszyć się jej obecnością a nawet na nią złościć...bardzo bliska i bardzo osobna, śliczna i "miła dla oka", grzeczna wobec obcych, stonowana, cicha, z klasą, dobrze ubrana, urocza, o olbrzymim sercu i ogromnej wyrozumiałości dla świata....oczytana  i inteligentna...to jedne z pierwszych "cnót" , które pojawiają się, gdy o niej myślę:-). Jeszcze raz: dziękuję, że jesteś.



W pracy użyłam papierów Prima Marketing Inc. i to ich urodzie kartka zawdzięcza swój efekt.
Kilka szczegółów:




pracę zgłaszam na:





2 komentarze:

  1. Kartka jest zachwycająca! Fantastycznie skomponowałaś dodatki, dobrałaś kolory, a jeszcze tak pięknie napisałaś o Mamie... Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń